KLACHTEN

Heeft u klachten?

Wij doen er alles aan om onze dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Heeft u desondanks toch een klacht dan helpen wij u graag bij het behandelen hiervan. Neemt u z.s.m. contact met ons op zodat we samen naar een gepaste oplossing kunnen zoeken.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Wij zullen uw klacht uiterlijk na 14 dagen beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn om uw klacht te behandelen, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waarbij Het Rijswijkse Vloerenhuis bij is aangesloten.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

 

KLANTENSERVICE

 

>Afleveren van uw bestelling

>Betaal- en retourinformatie

> Garantie

> Klachten

> Klantenreviews

> Leginstructies

Uw vraag snel beantwoord
via WhatsApp!
06 - 41 30 92 15

Beschikbaar van 09:30 uur tot 20:00 uur